۷ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

عهدنامه برادری بین اصفهان و بوشهر امضا شد/ همکاری ادارات تبلیغات

عهدنامه برادری بین اصفهان و بوشهر امضا شد/ همکاری ادارات تبلیغات

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از امضای عهدنامه همکاری مشترک بین ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر و اصفهان تحت عنوان عهدنامه برادری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای افزایش همکاری‌های مشترک و هم‌افزایی و همکاری نزدیک بین مدیران، معاونین و کارشناسان، تفاهم همکاری بین ادارات کل تبلیغات اسلامی بوشهر و اصفهان منعقد شد.

وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه همکاری ادارات تبلیغات بوشهر و اصفهان در راستای تحقق رسالت مقدس سازمان و با هدف همکاری هرچه نزدیک‌تر در پیشبرد اهداف سازمانی با عنوان «عهد برادری» منعقد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: موضوع اصلی این تفاهم‌نامه هم‌افزایی و همکاری نزدیک بین مدیران، معاونین و کارشناسان دو اداره کل با هدف ارائه الگوی مشارکت مؤثر در محورهای مشترک مأموریتی است.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف این تفاهم‌نامه، استفاده از ظرفیت واحدهای متناظر و ظرفیت کارشناسی برای هم‌افزایی و رفع موانع تحقق اهداف در زیست بوم استان‌های اصفهان و بوشهر است.

طاهری با اشاره به شناسایی زمینه‌ها و تعریف و انجام عملیات مشترک و مکمل تبلیغی فرهنگی در سطح استان، افزود: تبادل تجارب موفق اداری و تبلیغی مشارکت در تولید محتوای علمی تبلیغی و به اشتراک گذاری منابع و متون تولیدی در اختیار دو اداره کل از محورهای مهم این تفاهم‌نامه به شمار می‌آیند.

آئین انعقاد و امضا تفاهم‌نامه همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی بوشهر و اصفهان با حضور حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

کد خبر 5106357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha